Foto


FOLLOW UP 2018

Change & Challenge, Club Retail 2018: Cum folosim inteligenţa artificială la punctul de vânzare
Tehnologia este deja o prezenţă familiară în magazinele din retailul alimentar, deocamdată sub forme mai simple, însă una din marile provocări ale viitorului apropiat atât pentru retaileri, cât şi pentru furnizorii de produse şi de servicii constă în extinderea utilizării inteligenţei artificiale (IA) la punctul de vânzare.[mai mult...]

Change & Challenge, Club Retail 2018: conferinţa despre marile oportunităţi ale reaşezării pieţei FMCG
Cele mai mari două categorii din industria bunurilor de larg consum – băuturile nealcoolice şi berea – se dezvoltă sub impulsul dat de sub-categorii extrem de dinamice: juice-urile naturale din fructe şi legume, respectiv berile artizanale, nefiltrate şi / sau nepasteurizate.[mai mult...]

Club Retail 2018 - Ce trenduri au devenit noii driveri ai pieţei
Schimbări importante au loc în ultima perioadă pe piaţa bunurilor de larg consum. Unele dintre ele se transformă în trenduri, altele devin driveri pentru companiile din industrie şi pentru retaileri. Există şi trenduri care, pentru moment, nu confirmă potenţialul declarat pentru a deveni driveri importanţi, deşi înregistrează de la an la an creşteri semnificative. Dar sunt încă pe volume de mărfuri mici.[mai mult...]

Club Retail 2018 – Schimbări importante în retail, pe fondul unor provocări prezente şi viitoare succesive
Modificarea comportamentului consumatorilor şi noile trenduri ce au schimbat factorii ce determină decizia de cumpărare au generat schimbări importante şi din perspectiva retailerilor. Convenience – termenul foarte uzitat de companiile de research pentru a defini în subsidiar nevoia consumatorului de a-şi economisi timpul, a determinat mulţi retaileri să inoveze şi să iasă cu formate noi de magazine, mai mici, mai prietenoase, pentru consumatorii din proximitate.[mai mult...]

Club Retail 2018 – Promoţiile şi campaniile viitorului sunt cu şi despre oameni şi emoţii
Promoţiile axate pe preţ vor avea în continuare succes, chiar dacă preţul a scăzut ca importanţă în campaniile de marketing. Dar campaniile viitorului nu vor mai fi axate pe preţ, nici măcar pe produs. Campaniile viitorului vor fi despre consumator şi despre emoţiile pe care acesta le trăieşte la interacţiunea cu brandul. Acestea au fost, rezumate, concluziile celei de a treia sesiuni de dezbateri din cadrul evenimentului Club Retail 2018 - Change & Challange, desfăşurat în perioada 10-12 octombrie la Poiana Braşov.[mai mult...]

Club Retail 2018 – Digitalizare pe toate palierele, dar în limita cererii din piaţă
„Digitalizarea vânzărilor”, tema dezbaterilor din ultima zi a Clubului Retail 2018, Change & Challange, nu mai este de mult doar un moft de marketing pentru prezenţa online a brandului şi a ofertei de produse. O perioadă destul de lungă de timp, justificarea absenţei din online era scurtă şi simplă – valoarea vânzăruilor nu justifică investiţia şi mentenanţa. Expansiunea gigantului Amazon din online în offline şi intrarea acestuia pe segmentul food delivery a trezit din amorţeală industria bunurilor de larg consum în întreaga Europă.[mai mult...]





Lista companiilor care au participat la CLUB Retail 2018

  • Activ Promotion Agency
  • Advantage Group
  • Agricola Bacau
  • Albalact
  • Altavia Romania
  • Annabella Retail
  • Artmatch
  • Aquila
  • Avicola Lumina
  • Carrefour
  • Coca-Cola HBC
  • CrisTim
  • Del Monte
  • DM - Drogerie Markt
  • Fabrica de Sandwichuri
  • Farmec
  • Frigorifer
  • Fuchs
  • IGD
  • INOVALABEL
  • Kaufland Romania
  • Macromex
  • Meda Prod'98
  • MPC
  • Mondelez
  • MOL romania
  • Profi Rom Food
  • PROMOAPP
  • Raureni
  • Retail Zoom
  • SMITHFIELD
  • Total Logistic
  • Ursus Breweries
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend

VEZI CINE A PARTICIPAT LA EDITIA 2017

© Copyright 2020 PIATA - Toate drepturile rezervate.