•••   Ministrul Achim Irimescu va fi keynote speaker la conferința Business UPDATE   •••  



Program - Club Retail


Primirea participanţilor şi cazarea

14,30 - ÎntÂmpinarea oaspeŢilor. Cazarea


20,00 - Cina de bun venit


Conferinţa „Business UPDATE” ziua I

9,00 – ÎntÂmpinarea participanŢilor. Cafeaua de dimineaŢĂ


9,15 – Sesiunea I: „PreŢurile, Încotro ?”

Reglementările în vigoare privind deşeurile din ambalaje, proiectul legislativ referitor la reducerea risipei alimentare şi noile prevederi ale legii comerţului cu alimente au efecte directe şi indirecte asupra costurilor operaţionale ale furnizorilor, distribuitorilor şi retailerilor. Toate acestea se traduc în presiuni asupra preţurilor finale la raft.

  • Care sunt evaluările privind impactul asupra preţurilor de producţie şi asupra costurilor de distribuţie?
  • Care este influenţa asupra preţurilor de achiziţie ale retailerilor ?
  • Cum pot fi gestionate costurile suplimentare pentru limitarea impactului asupra preţurilor la raft şi implicit asupra consumului ?
  • Care sunt categoriile cu sensibilitate ridicată la variaţiile de preţ şi ce strategii vor adopta furnizorii şi retailerii pentru acestea ?

11,30 - 12,00 PauzĂ de cafea. Networking.


12,00 - 13,30 – Sesiunea II: “Optimizarea sortimentaŢiei”


Recentele modificări legislative ridică suplimentar ştacheta performanţelor la raft ale produselor şi cer o mai selectivă componenţă a gamelor de produse, ca şi un mai bun management al stocurilor. Astfel, pentru achizitori, merchandiseri şi pentru specialiştii în vânzări apar noi provocări în direcţia optimizării sortimentaţiei.

  • Care sunt criteriile cu care operează achizitorii pentru optimizarea sortimentaţiei la raft ?
  • Cum influenţează noile prevederi legale aceste criterii ?
  • Care sunt implicaţiile asupra furnizorilor şi distribuitorilor ? Cum sunt influenţate dezvoltarea brandurilor şi distribuţia?
  • Cum sunt evaluate performanţele la raft ale sku-urilor ?
  • Cum sunt afectate lansările de produse noi ?
  • Cum sunt influenţate dezvoltarea mărcilor proprii şi volumul importurilor directe?

13,30 - 14,45 PauzĂ de prÂnz. Networking.


14,45 - 16,30 - Workshop: „Reinventarea trade marketingului”


Chiar dacă legea interzice, practic, serviciile instore pentru categoriile food, brandurile şi consumatorii continuă să aibă nevoie de diferenţiere şi, respectiv, de sprijin pentru efectuarea misiunii de cumpărare, în timp ce retailerii rămân la fel de interesaţi de crearea unei experienţe plăcute pentru shopperi. Furnizorii şi comercianţii caută, împreună cu furnizorii de servicii instore, soluţii adaptate noului context pentru a-şi păstra relevanţa şi atractivitatea în ochii consumatorilor.

  • Cum se schimbă planogramele ?
  • Cum sunt afectate categoriile non food ?
  • Care sunt criteriile pentru alocarea spaţiului şi poziţionărilor la raft ? Care sunt principiile organizării plasărilor suplimentare şi ale acţiunilor de promovare instore ?
  • Cum este influenţată mercantizarea în formatele de proximitate ?
  • Cum sunt influenţate frecvenţa, mecansimele şi beneficiile promoţiilor ?
  • Spaţiile speciale de expunere pentru produsele româneşti sunt avantaj sau capcană pentru furnizorii vizaţi ?

16,30 - Finalul dezbaterilor primei zile. Concluzii.


20,00 – CinĂ. Petrecere

Ne relaxam profesional cu stil.


Conferinţa „Business UPDATE” - ziua II

9,30 - Întampinarea participanŢilor. Cafeaua de dimineaŢĂ.


9,45 – Workshop: „Ambalajul – key driver În FMCG”


Legislaţia privind deşeurile din ambalaje s-a schimbat substanţial, în repetate rânduri, de la începutul anului, cu precădere în ultimele luni, prin mai multe ordonanţe ale guvernului. Impactul este considerabil, atât asupra producătorilor care pun pe piaţă ambalaje – reutilizabile sau nu -, cât şi asupra comercianţilor.

  • Restricţii şi oportunităţi pentru producătorii de bunuri de larg consum
  • Responsabilităţile comercianţilor şi influenţa asupra politicii de listare a produselor
  • Taxe de mediu, costuri, investiţii în schimbarea ambalajelor
  • Perspective de dezvoltare a gamelor sortimentale pe anumite tipuri de ambalaje, pe principii eco-eficiente
  • Reorientarea distribuţiei produselor pe canale comerciale în funcţie de tipul ambalajului: reutilizabil, reciclabil sau deşeu

12,30 – Concluzii. Încheierea lucrĂrilor Clubului



PARTICIPA LA CLUB RETAIL
5-7 octombrie 2016 Hotel Orizont - Predeal

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2016

  • Active Promotion Agenty
  • Agricola
  • Albalact
  • AMRCR
  • ANAF
  • Annabella Supermarket
  • Artmatch
  • Bake Expert
  • Bergenbier
  • Betty Ice
  • Carrefour
  • CHEP Pooling Services
  • CHR Hansen
  • Coca Cola HBC
  • Cora - Romania Hypermarche
  • CrisTim
  • Dr. Gerard romania
  • Farmec
  • FM Romania
  • GFK Romania
  • Green Group
  • Grup Sapte
  • H&E Reinert
  • HL Display
  • INOVALABEL
  • Kaufland Romania
  • Leader International
  • Macromex
  • Marathon Distribution Group
  • Meda Prod 98
  • Metro Cash&Carry Romania
  • Mibian
  • Ministerul Agriculturii
  • MOL Romania
  • MPC - Merchandising Provider Company
  • Profi Rom Food
  • QB Promotion & Advertising
  • Real,- Hyper magazine
  • Retail House
  • Romalimenta
  • Smithfield
  • Studio 16 Software & Design
  • Tchibo Brands
  • TERRABISCO
  • Unilever
  • Ursus

© Copyright 2016 PIATA - Toate drepturile rezervate.