• • •    „Retail update – mereu cu un pas inainte” este tema comunicarii pe care Andreea Mihai, director de marketing al grupului Carrefour Romania, o va sustine in sesiunea dedicata discutiilor despre modernizarea retailului din prima zi a conferintei „Business+” de la Club Cheile Gradistei    • • •    La o luna dupa lansarea propriei firme de consultanta strategica si manageriala in FMCG si retail – Aldea Consulting Vision -, Catalina Aldea vine la Club Cheile Gradistei ca speaker in sesiunea „Plus valoare pentru client”    • • •    Leonard Nistor, directorul Auchan Coresi – cel mai mare hypermarket din afara Bucurestiului – se implica in definirea si analiza conceptului de „Excelenta instore” , in workshopul cu acelasi titlu din prima zi a conferintei „Business+”    • • •    Compania Albalact este partener principal al Clubului de la Cheile Gradistei si al conferintei „Business+”    • • •    In sesiunea „Retail update”, Flavia Florea – GfK - vine cu o radiografie a retailului modern care releva structura si trendurile acestuia, precum si pilonii de crestere si specificul diferitelor canale de retail    • • •    GfK evalueaza, de asemenea, impactul modernizarii comertului asupra comportamentului de cumparare si asupra valorii cosului de cumparaturi    • • •    Partenerii gold ai Clubului Cheile Gradistei si ai conferintei „Business+”: Unilever, Mondelez, CrisTim, Ursus Breweries, Agricola, Salbac, Europrod, Inovalabel, Koliba Milk, Aqua Carpatica, Samburesti, CardOil Avantaj si Art Match    • • •    Ioan Ungur, noul national trade marketing manager al Albalact si unul dintre cei mai apreciati profesionisti in domeniu, va impartasi din experienta sa acumulata pe parcursul a doua decenii, in workshopul „Excelenta instore”    • • •    Cum au influentat inovatiile si produsele noi cresterea vanzarilor si dezvoltarea celor mai mari categorii food si non food este tema studiului realizat de RetailZoom pentru sesiunea de deschidere a conferintei „Business+” si care va fi prezentat de Gabriela Carstoiu    • • •    Despre efectul pozitiv al inovatiei din domeniul etichetarii asupra vanzarilor de produse va depune marturie Emanuel Constantin, directorul Inovalabel    • • •    Unilever este reprezentata in sesiunea „Plus valoare pentru client” de Mihail Stefan, home care category manager    • • •    Cristian Calin povesteste, in cadrul workshopului „Managementul echipei”, cum s-a reinventat grupul Agricola cultivand spiritul creativ si autenticitatea in randul echipierilor sai    • • •    Departamentul Achizitii al Carrefour Romania va fi reprezentat la Club Cheile Gradistei de doi achizitori, food si non food    • • •    Ciprian Iosep, presedinte si CEO al GS1 Romania, puncteaza noutatile din portofoliul de solutii pe care GS1 le aduce operatorilor din industria bunurilor de larg consum, in prima sesiune a conferintei „Business+”    • • •    Din analiza unor proiecte de succes din punct de vedere al executiei la punctul de vanzare, Marinela Guina – Grup Sapte – desprinde best practice-uri in workshopul „Excelenta instore”   • • •    Auchan va fi reprezentat la Club Cheile Gradistei de Adina Nanu, coordonator grup achizitii produse marca proprie, si Razvan Chepenegescu, coordonator grup achizitii produse alimentare    • • •    Georgiana Manea - ISRA Center – analizeaza impactul amenajarii magazinelor si al ofertei de servicii asupra clientilor, pornind de la constatarea ca retailerii si-au schimbat focusul de la nivel macro la nivel micro, punand un accent vizibil mai puternic pe executiile instore    • • •    Vasile Urzica si Arkadiusz Duda, experimentati manageri in achizitii, participa la Club Cheile Gradistei ca reprezentanti ai Profi Rom Food    • • •    Profi, cel mai extins operator de retail, va fi reprezentat la Club Cheile Gradistei de Vasile Urzica – senior meat buyer cu experienta de 15 ani in domeniu - si de Arkadiusz Duda – fresh food procurement manager, cu experienta de 12 ani in lantul de retail Tesco    • • •    HotNews, IQads, Smark, eFin, RisCo si AdPlayers sunt partenerii media ai Clubului de la Cheile Gradistei    •••   • • •    Claudia Badea, director Cora Drive si Cora Lujerului, a confirmat participarea la conferinta “Business +”, in sesiunea I, “Plus valoare pentru client”   • • •    Constructor al unei echipe care a transformat o companie oarecare in liderul pietei lactatelor, Irina Mandoiu, director comercial Albalact, impartaseste din experienta proprie in workshopul „Managementul echipei”   • • •    In workshopul dedicat managementului echipei, Andi Beldianu, vicepresedinte al Centrului International Alfred Adler, va vorbi, printre altele, despre liderul informal si despre autoritate in cadrul echipei, despre rolul inteligentei emotionale in evaluarea si dezvoltarea echipei   • • •    Jucator cu sarcini importante in echipe apartinand unor multinationale, Constantin Gheorghe, acum consultant independent, vine la workshopul „Managementul echipei” pentru a extrage invataminte pozitive din experiente negative, reale, in domeniul FMCG   • • •    In sesiunea „Retail update”, Francisk Iabloncic, directorul general al Koliba Milk, va exemplifica modalitati prin care furnizorii valorifica oportunitatile create de noutatile in retail   • • •   



Program - Club Cheile Gradistei


Primirea participantilor si cazarea

19,30 – Cina de bun venit


Conferinta „Business +” - ziua I

9,00 – Intampinarea participantilor. Cafeaua de dimineata


9,15 – Sesiunea I: „Plus valoare pentru client”

Pentru ca raspund unor nevoi sau anticipeaza schimbari in stilul de viata si preferintele consumatorilor, inovatiile reprezinta, probabil, cel mai important driver de crestere a pietei. Este valabil fie ca vorbim de brandurile de producator, fie de marcile proprii ale retailerilor.
Ce este de invatat din experientele unor reusite, din punct de vedere al comunicarii, promovarii, executiei si implementarii instore a inovatiilor? Cum gestionam punctele critice ale traseului inovatiei catre piata?
Cat spatiu de inovatie ofera marcile proprii ? Si cat spatiu de profit?

  • Input-ul retailerilor: Oportunitatile si provocarile aduse de inovatii. Optimizarea sortimentatiei si a spatiului la raft.
  • Studiu: impactul inovatiilor asupra cifrei de afaceri.

11,30 - 12,00 Pauza de cafea. Networking.


12,00 - 13,30 – Sesiunea II: “Retail update”


Intr-o piata de retail tot mai competitiva, operatorii au inteles ca trebuie sa creeze valoare suplimentara pentru shopperi. De la largirea sortimentatiei de produse si a portofoliului de servicii oferite cumparatorilor si pana la dezvoltarea de concepte si formate noi, acest update in retail constituie trendul dominant al ultimului an. Totodata, deschide noi oportunitati pentru furnizorii de produse si servicii.
Care sunt, de fapt, directiile de modernizare a retailului? Ce avantaje competitive au adus proiectele de modernizare a magazinelor ? Cum au contribuit noile concepte la cresterea pietei ?

  • Input-ul furnizorilor: Cum maximizam avantajele oferite de trendul modernizarii in retail si cum raspundem provocarilor induse de acestea ?

13,30 - 14,45 Pauza de pranz. Networking.


14,45 - 16,30 - Workshop: „Excelenta instore”


Satisfacerea asteptarilor shopperilor cere o mai buna armonizare a obiectivelor, viziunii si executiilor instore ale furnizorilor de produse, furnizorilor de servicii si retailerilor, in contextul in care decizia de cumparare se ia mai degraba la raft.
Cum ne asiguram sprijinul partenerilor de la punctul de vanzare pentru reusita executiei instore? Ce invataminte se pot desprinde din analiza unor proiecte instore de succes? Unde sufera implementarea si ce solutii exista?

  • Input-ul consultantilor: Importanta sincronizarii partenerilor si resurselor la punctul de vanzare

16,30 - Finalul dezbaterilor primei zile. Concluzii.


20,00 – Cina. Petrecere: „Ospat si tocmeala”

Ne relaxam profesional, cu stil: partenerii Clubului scot la licitatie valori reprezentative pentru brandurile lor, iar oaspetii se tocmesc cu ce au mai bun in portofoliul propriu de produse si servicii.


Conferinta „Business +” - ziua II

9,30 - Intampinarea participantilor. Cafeaua de dimineata.


9,45 – Workshop: „Managementul echipei”


Echipa este temelia oricarui business, iar performantele sale depind, in cea mai mare masura, de existenta si trainicia liantului emotional dintre lider si echipa – indiferent ca vorbim de echipele de vanzari sau achizitii, de marketing , de trade sau oricare altele.
Care este dozajul optim de rational si de emotional in motivarea echipei? Cum trasformam colectivul intr-o familie ? Cum sa facem ca grupul sa potenteze calitatile individuale ale membrilor sai ?

  • Input-ul consultantilor: Cum cultivam inteligenta emotionala a sefului si a echipei?

12,30 – Concluzii. Incheierea lucrarilor Clubului



PARTICIPA LA CLUB CHEILE GRADISTEI
7-9 octombrie 2015 Cheile Gradistei Fundata

Lista companiilor care au confirmat prezenta la CLUB Cheile Gradistei

  • Agricola International
  • Albalact
  • Aldea Consulting Vision
  • Aquila Part
  • Art Match
  • Asil
  • Auchan Romania
  • Cardoil
  • Carrefour Romania
  • CHEP Pooling
  • Cora Hypermarket
  • Covalact
  • CrisTim
  • Edenred Romania
  • Euro Business
  • Europrod
  • Farmec SA
  • FM Romania
  • GfK Romania
  • GOODMILLS ROMANIA
  • Grup Sapte
  • GS1 Romania
  • HL Display
  • Inovalabel
  • ISRA CENTER Marketing Research
  • J D E Coffee Romania
  • Koliba
  • Macromex
  • Marathon Distribution Group
  • Meda Prod '98
  • Metro Cash&Carry Romania
  • MPC- Merchandising Provider Company
  • Mondelez
  • Pall-Ex Romania
  • Podravka
  • Profi Rom Food
  • Reinert
  • RetailZoom
  • Salbac
  • Sammills Distribution
  • Selgros
  • Smithfield
  • Tchibo
  • Unilever
  • Ursus
  • Valvis Holding

© Copyright 2014 PIATA - Toate drepturile rezervate.