Program - Club Retail 2019


PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16,00 - ÎNTÂMPINAREA OASPEŢILOR. CAZAREA

20,00 - CINA DE BUN VENIT


Conferinţa OPORTUNITĂŢI 2020    ziua I

9,00 – 9,15 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


Un vibe nou şi energic se simte în industria bunurilor de larg consum. Cele mai multe dintre schimbările şi provocările pe care le constatam sau anticipam anul trecut la Club Retail s-au confirmat a deveni driveri ai pieţei. La orizontul anului 2020, pentru profesioniştii din FMCG şi Food Retail apar, astfel, multiple şi valoroase oportunităţi de dezvoltare a afacerilor şi de evoluţie profesională.

Modificarea profundă a stilului de viaţă a provocat iniţierea unui proces de restructurare a marilor categorii de produse, echivalent cu direcţii noi de evoluţie şi creştere pentru branduri şi brand manageri, sales manageri, marketeri, buyeri, category manageri şi manageri operaţionali. Reconsiderarea experienţei de cumpărare şi redefinirea conceptelor comerciale ale multora dintre retaileri sunt la originea noilor strategii de apropiere de shopperi. Pentru trade marketeri şi agenţii, pentru profesioniştii în marketing şi vânzări acestea deschid căi de diferenţiere, de creştere a vânzărilor, consolidare a brandurilor şi, evident, de întărire a parteneriatelor cu retailerii.

Conectaţi 24/7, cumpărătorii şi consumatorii sunt foarte atenţi la experienţele altora, pasionaţi să le dezbată şi deseori gata să le distribuie cunoscuţilor, dar şi să împărtăşească propriile experienţe. Asta e de bine pentru marketerii cu atitudine proactivă, căci reprezintă un mediu propice consolidării relaţiei brandului cu shopperii şi mai ales cultivării încrederii în brand.

Conferinţa organizată în cadrul ediţiei 2019 a Clubului de Retail urmăreşte să dezbată în detaliu oportunităţile care apar în viitorul apropiat, să ofere modele şi surse de inspiraţie pentru comunitatea profesională şi de afaceri din industria bunurilor de larg consum, să fie un mediu favorabil schimbului de opinii şi idei între profesioniştii în domeniu.


9,15 – 11,00 SESIUNEA I: VIITORUL A ÎNCEPUT IERI


  • Ce ne arată analiza ultimelor 12 luni ? De la ce plecăm în construirea planurilor pentru 2020 ?
  • Care sunt categoriile de produse în creştere şi care în scădere ? Care sunt subcategoriile „vedetă” ?
  • Ce ne spune retrospectiva preţurilor ? Ce aşteptări putem avea în 2020 plecând de la estimările privind preţurile materiilor prime şi a altor elemente de cost ?
  • Să analizăm marile trenduri, ca: premiumizarea, To go, Healthy & BIO, produse cu valoare adăugată. Ce dinamică anticipăm pentru anul viitor ?

11,00 - 11,30 PAUZĂ DE CAFEA. NETWORKING.


11,30 - 13,30 – SESIUNEA II: MAI APROAPE DE SHOPPERI


  • Care este viziunea distinctă a retailerilor pentru a-şi apropia cât mai mulţi shopperi cât mai temeinic ?
  • Ce concluzii desprindem din analiza schimbărilor recente ale conceptelor comerciale ale marilor reţele de magazine ? Ce veşti bune apar pentru branduri ?
  • Cum anume se modifică oferta de produse şi servicii in-store ? Ce e nou în modul de prezentare a produselor, în semnalizare, mobilier, iluminare etc. ?
  • Cum înţeleg furnizorii să sprijine eforturile retailerilor de apropiere de shopperi ?

13,30 - 14,30 PAUZĂ DE PRÂNZ. NETWORKING.


14,30 - 16,30 - SESIUNEA III: CHARISMA BRANDURILOR


Conectaţi 24/7, cumpărătorii şi consumatorii sunt foarte atenţi la experienţele altora, pasionaţi să le dezbată şi deseori gata să le distribuie cunoscuţilor, precum şi să împărtăşească propriile experienţe. Brandurile au fost dintotdeauna evaluate, comparate, judecate de shopperi, dar epoca reţelelor de socializare a mărit exponenţial forţa de impact a mesajelor de acest tip. Asta e de bine pentru marketerii cu înţelepciune în comunicare, căci reprezintă un context propice consolidării relaţiei brandului cu shopperii şi mai ales cultivării încrederii în brand. Epoca social media poate fi epoca brandurilor charismatice.

  • Ce roluri atribuim şi ce resurse alocăm marketingului de brand şi marketingului de vânzări ?
  • Ce ne spun, de fapt, metricii ? Cât de relevanţi sunt pentru charisma brandului ?
  • Cum ne adaptăm stilul de comunicare de brand la caracterul incontrolabil şi imprevizibil al onlineului social ?
  • Cât de pregătiţi suntem pentru o judecată (dreaptă sau nedreaptă) din partea comunităţii (din social media, dar nu numai) ? Cum ne asigurăm că prestigiul brandului e suficient de puternic pentru a îndeplini rolul avocatului de succes ?

16,30 - FINALUL DEZBATERILOR PRIMEI ZILE. CONCLUZII.


20,00 – CINĂ. PETRECERE

Ne relaxam profesional, cu stil.


Conferinţa OPORTUNITĂŢI 2020    ziua II

9,00 - 9,15 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


9,15 – 11,30 SESIUNEA IV: WORKSHOP – THE DAY AFTER


Statisticile arată că, în continuare, deciziile de cumpărare se iau preponderent la punctul de vânzare, ceea ce explică bugetele consistente alocate acţiunilor in-store. Dar tot statisticile arată că acordurile dintre furnizori şi retaileri nu sunt implementate 100% pe toată durata campaniei, ci din ce în ce mai slab după prima zi.

  • Cum menţinem execuţia in-store în parametrii conveniţi începând cu ziua de după implementare ?
  • Care sunt personajele cheie de care depinde implementarea şi rezultatul acesteia ?
  • Care sunt instrumentele la dispoziţia furnizorului pentru îmbunătăţirea execuţiei ?
  • Care sunt “uzanţele diplomatice” în aceste speţe ?


11,30 – CONCLUZII. ÎNCHEIEREA LUCRĂRILOR CLUBULUI.



PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2019
9-11 octombrie 2019 Hotel ALPIN - Poiana Brasov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2019

  • Activ Promotion Agency
  • Agricola Bacau
  • ANNABELLA
  • Agroserv Mariuta
  • Albalact
  • Alexandrion
  • Aquila
  • Artmatch
  • Avicola Lumina
  • Cafea Fortuna
  • CARREFOUR
  • Caroli Foods
  • CHEP Pooling Services
  • CHR Hansen
  • Coca-Cola
  • Constantin Nautics
  • CORA
  • Cris-Tim
  • D+i Activation
  • Diana
  • dm - drogerie markt
  • Dr. Gerard
  • Eisberg
  • ESSA Group
  • Euro Market
  • Fabrica de sandwichuri
  • Farmec
  • GFK
  • Heidi Chocolate
  • Hochland
  • INOVALABEL
  • ISRA
  • Kamis
  • Kaufland Romania
  • Lagardere Travel Retail
  • Macromex
  • Metro Cash&Carry
  • Mondelez
  • MPC
  • Multitech
  • Paco Supermarkets
  • Pastel
  • Profi Rom Food
  • Pronto-Carrefour Express
  • Retail Zoom
  • Smithfield
  • Selgros Cash&Carry
  • Sfera Business
  • Tchibo
  • Total Logistic
  • Transavia
  • Ursus Breweries
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend
  • Wave Division

VEZI CINE A PARTICIPAT LA EDITIA 2018

© Copyright 2019 PIATA - Toate drepturile rezervate.