PROGRAM - CLUB RETAIL 2024


Perspective 2025

Cum va fi anul 2025?


Este o întrebare mai îndreptăţită decât oricând. După (încă) un an cu inflaţie ridicată şi deficit bugetar major, după (încă) un an cu consum preponderent în scădere, după un an de permanentizare a plafonării adaosului comercial, după un an hiperelectoral cu excesele obişnuite - şi nu mai continuăm, deşi am putea -, este normal să te întrebi ce evoluţie va avea piaţa în anul următor.

Rezilienţa, adaptabilitatea şi maturitatea pieţei româneşti de bunuri de larg consum sunt confirmate deja de traversarea mai multor perioade dificile, fiecare cu alte feluri de provocări, iar aceste calităţi constituie o bază solidă pe care businessul se poate construi durabil, pe orice fel de vremuri. Dar cum anume şi ce tip de construcţie de business sunt mai potrivite în conjunctura din anul viitor, încă neclară în multe din laturile sale?

A 12-a conferinţă din cadrul Clubului de Retail este proiectată pentru toţi operatorii din FMCG, Food Retail şi domeniile conexe care caută configuraţia optimă pentru operaţiunile anului 2025. Clubul de Retail nu va furniza „reţete” în această privinţă, dar creează cadrul potrivit de dialog, de informare, de schimb de idei, de explorare şi evaluare a opţiunilor de lucru, de exprimare a viziunilor de dezvoltare. Aici profesioniştii din industria bunurilor de larg consum pun în comun informaţii, experienţă, idei şi se inspiră reciproc. La Club Retail ne formăm propria perspectivă valorificând critic perspectivele celorlalţi membri ai comunităţii create în jurul acestui eveniment.

La Poiana Braşov, între 2 şi 4 octombrie 2024, Piaţa şi partenerii săi pregătesc alte 48 de ore de conţinut de cea mai bună valoare, acelaşi quality business networking şi recunoscutul vibe prietenos al comunităţii create de Clubul de Retail.

PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16.00 - Check-in în recepţia Hotelului Alpin şi la welcome desk-ul Piaţa

Welcome coffee by Davidoff

20.00 - Cina de bun venit


Mic dejun


Conferinţa PERSPECTIVE 2025 – ziua 1

8.15 – Welcome coffee by 5 to go. Întâmpinarea participanţilor

8.45 – Sesiunea 1: Perspectiva liderilor


Pentru comunitatea de business din FMCG, Food Retail şi domeniile conexe este de o importanţă deosebită semnalul pe care îl dau liderii. De atitudinea conducătorilor companiilor şi ai brandurilor cu poziţie determinantă depind în mare măsură tonusul şi energia întregii pieţe. Opţiunile liderilor influenţează alegerile individuale cel puţin la fel de mult precum conjunctura specifică a pieţei.

  • Cum se vede mediul de afaceri din 2025? Ce riscuri şi ce potenţiale se pot intui?
  • Cum evaluează liderii de business provocările şi oportunităţile care se ivesc la orizont?
  • Ce proiecţii de business avansează pentru anul următor conducătorii marilor companii din industria bunurilor de larg consum?


10.45 – Coffee break by 5 to go & Business Networking


11.15 – Sesiunea 2: Perspectiva cercetătorilor


La baza deciziilor de business stau informaţiile, pe acestea se articulează toate strategiile, de orice natură. La Club Retail invităm profesionişti în cercetarea de piaţă pentru a împărtăşi date şi informaţii şi a le pune în lumina potrivită interpretării corecte.

  • Cum se întrevede evoluţia canalelor de retail în 2025?
  • Detaliile contează: care subcategorii de produse au perspective „roz” şi care „albastre”?
  • Ce tipuri de servicii pentru clienţi şi shopperi au tendinţe de creştere?
  • Pe ce direcţii tind să evolueze preferinţele de cumpărare şi de consum?
  • Ce tipuri de parteneriate / alianţe conduc la sinergii?


13.15 - Lunch & Business Networking


14.45 - Sesiunea 3: Perspectiva organizaţiilor agile


Orice fel de mediu, inclusiv cele mai ostile, oferă condiţii de dezvoltare organismelor care au caracteristicile potrivite sau care îşi creează abilităţi adecvate. În mediul de business este la fel: unele companii şi branduri se dezvoltă în armonie cu noile particularităţi ale pieţei şi cu noile nevoi ale shopperilor şi ale partenerilor de afaceri.

  • Ce oportunităţi creează incertitudinea anului 2025 şi pentru cine?
  • Ce subcategorii noi apar si ce nişe deschid schimbările din comportamentul de cumpărare şi de consum?
  • Ce businessuri înfloresc într-o perioadă în care altele pălesc?
  • Pentru ce model de dezvoltare optează acestea?


16.45 - Finalul primei zile de conferinţă


20.00 – Cina festivă & petrecere


Mic Dejun


Conferinţa PERSPECTIVE 2025 ziua 2

9.00 - Welcome coffee by COSTA. Întâmpinarea participanţilor


9.15 – Sesiunea 4: Workshop by S1MA

Daniela Sima revine la Club Retail pentru un nou workshop. O sesiune prietenoasă, interactivă, antrenantă şi instructivă pe topicul cel mai relevant al momentului. Continuăm să livrăm aceeaşi calitate, în acelaşi format suplu şi neconvenţional dar profesionist stabilit în ultimii ani.

11.30 – Concluzii. Încheierea conferinţei şi a ediţiei 2024 a Club Retail




Parteneri
PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2024
2-4 octombrie 2024, Hotel ALPIN - Poiana Brașov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2024

  • 5 to go
  • AGRICOLA BACĂU
  • APSS
  • Aquila
  • CHEP
  • CRIS-TIM
  • COCA-COLA HBC ROMÂNIA
  • Deib Services
  • DIANA
  • dm drogerie markt
  • Eisberg
  • FARMEC
  • INVENTIVE PLUS
  • KAUFLAND
  • LACTALIS
  • LIDL
  • LPR La Palette Rouge
  • Macromex
  • MONDELEZ
  • MPC Trade Marketing Services
  • PRAIS
  • RETURO
  • S1ma Consulting
  • SALBAC
  • TCHIBO
  • TexTech
  • TIPLOG
  • TOMRA
  • Transilvania Nuts
  • UNILEVER
  • Upfield
  • URSUS BREWERIES
  • VIA TREND READY MEALS

© Copyright 2024 PIATA - Toate drepturile rezervate.