PROGRAM - CLUB RETAIL 2021


SETĂRI 2022


Anii 2020 şi 2021 ne-au forţat să gândim şi să acţionăm altfel, atât din perspectivă profesională, cât şi personală. Ştim foarte bine că „altfel” este cuvântul potrivit pentru multe aspecte care ţin de businessul nostru, de la comportamentul consumatorilor şi relaţiile cu partenerii de afaceri şi la previzibilitatea evoluţiei pieţelor. Suntem, încă, în miezul unor schimbări care ne influenţează, dar pe care le influenţăm şi noi, la rândul nostru.

Setările de business pentru anul 2022 le facem chiar acum, pe măsură ce cunoaştem mai mult, percepem mai corect trendurile, comunicăm mai explicit şi suntem mai bine înţeleşi de partenerii de afaceri.

În acest spirit, conferinţa „SETĂRI 2022”, organizată în cadrul ediţiei a 9-a a Clubului de Retail, explorează schimbările apărute în industria FMCG şi Food Retail în ultimele 18 luni, opţiunile şi deciziile operatorilor care determină evoluţiile din acest domeniu, precum şi tendinţele ce se prefigurează pentru anul 2022 şi următorii.

La Poiana Braşov ne pregătim pentru setarea potrivită a operaţiunilor în anul 2022: sunt 48 de ore de quality content, business networking și conectare la vibeul prietenos al comunităţii create de Clubul de Retail. Iată programul Clubului şi al conferinţei „SETĂRI 2022”:

PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16.00 - ÎNTÂMPINAREA OASPEŢILOR. CAZAREA

20.00 - CINA DE BUN VENIT


CONFERINŢA „SETĂRI 2022”,    ziua I

8.30 – ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.

8.45 – Sesiunea 1: Setarea parametrilor de bază. Dăm valoare cifrelor


  • Ce ne spun datele de piaţă pentru anii 2020 şi 2021 despre viitorul apropiat ? Ce dinamică se prefigurează pentru industria bunurilor de larg consum în 2022 ?
  • Unde se localizează creşterea ? Care sunt pieţele „pe val”, care sunt cele „în vale” ?
  • Cum se modifică structura pieţei de retail alimentar şi importanţa canalelor de vânzări ?

10.00 – PAUZĂ DE CAFEA. NETWORKING.


10.30 – Sesiunea 2: Setări avansate. Refresh: creştere prin evoluţie


Strategiile de dezvoltare sunt în refresh. Percepţiile diferite ale schimbărilor recente ale stilului de viaţă generează, firesc, răspunsuri diferite din partea operatorilor din FMCG şi Food Retail. Traversăm o perioadă de redefiniri atât la nivel de retail, cât şi la nivel de furnizori.

  • Ce repoziţionări apar în retail ? Cum se schimbă principiile de alcătuire a sortimentului de produse ? Care este sensul înnoirii conceptelor comerciale ?
  • Ultimele 12 luni au adus un val impresionant de produse noi pe piaţă, între care multe inovaţii, dar noutatea este că inovaţia însăşi e în refresh. Nu este efectul doar al pandemiei, ci al noilor valori pe care ni le-am însuşit în ultimii ani şi care au schimbat felul în care brandurile aleg să inoveze.
  • Care sunt driverii puternici ai inovaţiei astăzi ? Care sunt noile nevoi ale shopperilor şi consumatorilor care impulsionează inovaţia de produs ? Cum înţeleg brandurile lider să traseze direcţiile de evoluţie ?

13.00 - MASA DE PRÂNZ. NETWORKING.


14.30 - Sesiunea 3: Setări fine-tuning. Comportamentul shopperilor şi consumatorilor


Pandemia şi multiplele ei consecinţe, inclusiv în plan psihologic, au modificat preferinţele de consum şi obiceiurile de cumpărare. Sau cel puţin aşa credem, destul de mulţi dintre noi. În industria bunurilor de folosinţă zilnică percepţia corectă a profilului clienţilor este esenţială.

  • Deci, cât este adevăr şi cât eroare de interpretare în teza schimbărilor importante în comportamentul de cumpărare ?
  • Ce trăsături noi au apărut în profilul shopperului şi în cel al consumatorului ?
  • Care sunt categoriile sau grupele de produse în care putem vorbi de schimbări majore ale preferinţelor de consum sau ale comportamentului de cumpărare ?
  • Se modifică răspunsul shopperilor la mesajele de brand, de preţ, de promoţie ?

16.30 - FINALUL PRIMEI ZILE DE DEZBATERI. CÂTEVA CONCLUZII


20.00 – CINĂ. PETRECERE

Ne relaxăm în siguranţă şi profesional, cu stil.


CONFERINŢA „SETĂRI 2022”,    ziua II

9.00 - ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


9.15 – Gaetan Pacton - Vicepreședinte / Director de Expansiune, Profi Rom Food


9.40 – Workshop by SIMA

SIMA, unul din cele mai noi branduri care s-au impus pe piaţa de servicii de consultanţă strategică pentru FMCG şi Food Retail, este dezvoltat de Daniela Sima pentru cei care sunt sau aspiră întemeiat să fie numărul 1 în piaţă. Participanţilor la workshopul de la Club Retail Daniela Sima le pregăteşte o sesiune interactivă, antrenantă şi instructivă pe topicul cel mai relevant la ordinea zilei.

11.30 – CONCLUZII. ÎNCHIDEREA EDIŢIEI 2021 A CLUBULUI





Parteneri
PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2021
6-8 octombrie 2021 Hotel ALPIN - Poiana Brașov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2021

  • Agricola Bacău
  • Albalact / LACTALIS
  • Annabella
  • Aquila
  • Artmatch
  • AutoSens
  • Avicola Lumina
  • Cafea Fortuna
  • Caroli Foods Group
  • Carrefour
  • CHEP
  • Cora
  • CRIS-TIM
  • DAVIDOFF
  • DIANA
  • dm - drogerie markt
  • Eisberg
  • ETi
  • Emblema Retail Solutions
  • FARMEC
  • GFK
  • Imark Sistem
  • Inovalabel
  • Interbrands
  • ISRA CENTER MARKETING RESEARCH
  • KANGOOPACK
  • KAUFLAND
  • KLINTENSIV
  • KPMG
  • LA CASA
  • Lagardere Travel Retail
  • LPR-La Palette Rouge
  • Lucas Bites
  • Macromex
  • METRO ROMANIA
  • Mogyi
  • MONDELEZ
  • Noriel
  • pastel
  • Profi Rom Food
  • Pronto Mobile - AuGust
  • Râureni
  • RETAIL ZOOM
  • Salbac
  • SDA - SERVICII DEPOZITARE SI ARHIVARE
  • S1MA Consulting
  • Sole Mizo
  • Supermarket La Cocoș
  • TexTech
  • UNILEVER
  • UPFIELD
  • URSUS
  • Valvis Holding

© Copyright 2021 PIATA - Toate drepturile rezervate.